lørdag den 17. august 2013

My host-family

I have now been with my new family for 7 days and it's great!

The family is nice and I love being around them. They have a cool sense of humor, and they bought me a present and painted my room yellow. I love America, and South Dakota is so beautiful! – The nature, the fields, the animals, the green grass and the real cowboys walking around the streets ;D

I want to tell everything to everyone, but there are so many new things all the time, so I cannot keep up.

By the way – I defiantly live on a farm with lots of machines, snakes, bears, wolves, lions, no neighbors and 45 minutes to school - Everything is so different and yet not.
It's fun to see that what you've seen in movies, in fact is reality. It does not sound like much, but it's pretty surreal.

- Så dette er første gang jeg skriver på engelsk herinde, og jeg ved ikke om jeg ender med at skifte perminent, så alt hvad jeg skriver bliver på engelsk. Jeg tror først det bliver aktuelt når skolen starter, og jeg er kommet rigtigt godt ind i det engelske sprog :D

Det jeg generelt mener med teksten ovenover er at det er de små ting og forskelligheder, der til sammen gør et større indtryk på mig. Jeg sammenligner alt det jeg ser og lære, med det jeg har set og hørt om Amerika derhjemme, da jeg aldrig har været i Amerika før. fx den gule skolebus, de perstelfarvede huse som ligner legetøjs huse med deres have nisser og amerikanske flag overalt, rigtige cowboys og rockere på deres Harley'er, søde amerikanere som er venlige og åbne, baseball, ishockey og American Football (kan ikke vente til superbowl begynder), amerikansk tv med deres sjove reklamer, amerikansk fed mad og nyt mad hver dag! - alt sammen noget jeg har set i film, men som også er virkelighed! Det er en sjov oplevelse og man lægger virkelig mærke til de smukke omgivelser og forskelligheder, samt amerikanernes hverdag/livstil. 
- noget jeg forresten elsker! :D

En anden ting er at jeg lever ude på en farm - en rigtig farm med ingen naboer, slanger i haven, og køer/heste. Det er en sjov oplevelse for mig personligt, da jeg aldrig har levet på en farm før, men kun har hørt min far og mor snakke om det da de var børn, og nu får jeg lov til at opleve det fuldt ud med høns, hunde og katte der skal passes, store maskiner, griseløb, det smukke landskab med store marker og halmballer overalt, køer som skal transporteres fra et sted til et andet, samt ride på store heste med rigtige cowboy sadler - en oplevelse jeg gjorde i går, og min røv gør stadig ondt! :D
- Jeg glæder mig dog til at gøre det igen! og jeg kan ikke vente til december, hvor de små nyfødte kalve kommer til verden :D


Oelrichs (en tætteste by - ca. 20 min. væk fra hvor vi bor)




                                         


Hot Springs (Byen jeg skal gå i skole i = 45 min fra hvor vi bor)

Familien LaMonts tanke med olie og gas...


Mit nye hjem :D

Cowboy ;D



Første gang i mit liv jeg holder en slange!

Vejret er meget skiftende her...

S'mores - kalder de det :D

Mit værelse




Ingen kommentarer:

Send en kommentar